Kategorie

  • Paczkomaty InPost

Regulamin sklepu

 

1. Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.zielonykredens.pl jest prowadzony przez:

Zielony Kredens Edyta Hajdyła
34-200 Sucha Beskidzka
ul. Starzeńskiego 18
NIP: 5521655841
REGON: 122914560
  Nr konta bankowego: 60 1140 2004 0000 3802 7081 9884

  2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów przez sieć Internet.     

        Procedura składania zamówienia:
a) aby móc dokonywać zakupów w sklepie klient może, ale nie musi zakładać konta,
b) dokonać wyboru produktów i ich ilości,
c) zalogować się lub wypełnić formularz danych kontaktowych
d) wybrać sposób dostawy oraz zapłaty za zamówienie,
e) potwierdzić zamówienie i oczekiwać na potwierdzenie przyjęcia.
 
Wypełniając formularz rejestracyjny klient potwierdza, że zamieszczone w nim dane są prawdziwe. W przypadku, gdy dane są niepełne lub błędne i uniemożliwiają kontakt z kupującym sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia.

3 .Zamówienia poprzez stronę internetową można składać przez cały rok 24 godziny na dobę.

  4. Dane osobowe wraz z adresem e-mail oraz numerem telefonu są traktowane jako dane poufne i nie są przekazywane żadnym innym osobom oraz firmom. Przetwarzane są jedynie w celu dokonania realizacji zamówienia.  

5. Realizacja zamówień  

Zamówienia są realizowane w kolejności ich wpłynięcia do sklepu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. W przypadku zamówień złożonych w dni wolne ich realizacja nastąpi pierwszego dnia roboczego.  

6. Ceny

  Ceny produktów oferowanych w sklepie są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych.
 
7. Sposób płatności

  Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy oraz płatności.
 
Formy płatności:

  - płatność z góry (przelewem) – klient płaci za zamówienie przelewem na konto firmy Zielony Kredens podany w potwierdzeniu zamówienia,
- płatność przy odbiorze (za pobraniem) – opłata za towar pobierana jest przy odbiorze paczki.
 
8. Koszty przesyłki:

  Zamówione produkty są dostarczane do klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej.  

Szczegółowe ceny przesyłek dostępne są w momencie składania zamówienia. O wysokości opłaty decyduje wyb rany sposób dostawy i waga przesyłki.
 
9. Zwrot towaru

  W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej ze sklepem Zielony Kredens, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@zielonykredens.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:

Zielony Kredens Edyta Hajdyła
ul. Starzeńskiego 18
34-200 Sucha Beskidzka


W przypadku odstąpienia od umowy koszty odesłania przedmiotów do Sprzedawcy ponosi Kupujący.


Brak odstąpienia od umowy:

Prawo odstąpienia od zawartej umowy  nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  10. Reklamacje

  Klientowi przysługuje prawo do reklamacji.  Reklamację proszę składać na adres Sprzedającego lub mailowo (biuro@zielonykredens.pl). Reklamacja powinna zawierać przyczynę reklamacji oraz zawierać zakres żądań Zamawiającego i . Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie w  terminie 14 dni od zgłoszenia.

Opis procedury reklamacyjnej:

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@zielonykredens.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

11. przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy, przy uwzględnieniu przepisów Kodeksu cywilnego. (Art. 556 Kodeksu cywilnego)